czwartek, 5 września 2013

Hello

Witajcie!
Oto milionstopięćdziesiąte dziewczę dołącza do blogosfery z nadzieją na szybkie zdobycie sławy, darmowe kosmetyki i fortunę z reklam!
Żarcik oczywiście:P
Założyłam bloga ponieważ jest kilka tematów, którymi chciałabym się podzielić z szerszą publicznością, a może nawet komuś w pewnych kwestiach pomóc. Oprócz tego mam potrzebę popisania, ot tak, dla siebie
:)
O czym będzie?
- lajfstajl! Bez tego ani rusz
:)
- Studia i życie w Warszawie i Londynie – moje przemyślenia i porównanie. Temat jest dość popularny dzięki blogerkom mieszkającym w UK, ale może uda mi się wnieść coś nowego
- Coś poważniejszego, co może faktycznie komuś pomóc – moje przjeścia z nerwicą. Przyplątało się do mnie dziadostwo i wcale nie było tak łatwo się od tego opędzić.
- Moje mniej lub bardziej dziwne hobby
- Z chęcią zasypałabym blogosferę porcją szafiarskich fotek:) Wśród moich znajomych nie ma jednak nikogo chętnego, do robienia mi robić fajnych zdjęć fajnym aparatem;) (jacyś niemodni ci moi znajmoi:P ).
Wiem, że blog bez foteczek jest smutny, toteż postaram się go jakoś ubarwić zdjęciami z mojego telefonu.

Ok. Może coś o mnie. Jestem rozpuszczoną jedynaczką ;), kocham Polskę, kocham Anglię, czasem ekscytuję się byle czym jak dziecko (i bardzo to w sobie lubię), mam słabość do ciuchów i eko kosmetyków, uwielbiam Harry’ego Pottera, historie londyńskiego transportu publicznego, piwo i polskie morze.
Zapraszam
J

Na deser m&m's.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz